Cont client la MobilierInox.ro

Cum creez un cont de client?

Crearea contului se va realiza prin completarea unui formular simplu. In cazul in care nu aveti cont in site si va aflati la prima cerere sau comanda pe mobilierinox.ro, atunci va fi necesar crearea unuia. Adresa dumneavoastra de email va fi folosita pentru identificarea contului si este important sa specificati o adresa pe care o folositi in mod curent, asigurandu-va in acest fel ca primiti toate informatiile importante referitoare la cererile si comenzile dumneavoastra in timp util.

Adrese multiple
Utilizand mobilierinox.ro puteti stoca oricate adrese de livrare, toate in acelasi cont de client. Avand toate datele la indemana, orice comanda catre Mobilier Inox pentru a avea echipamentele dorite se reduce la cateva clickuri.

In acest moment comenzile efectuate prin intermediul site-ului mobilierinox.ro se adreseaza in exclusivitate persoanelor de pe teritoriul Romaniei. Pentru livrari in afara granitelor Romaniei va rugam sa ne contactati la numerele de telefon afisate in sectiunea Contact.

Preturile produselor

Pretul produselor este afisat in euro. Pentru conversia din euro in alte monede se face utilizandu-se cursul BNR actualizat zilnic. Preturile sunt afisate fara tva cu exceptia formularului de comanda unde tva-ul este evidentiat separat..

Cum comand online?

Alegerea produselor
Pentru a putea comanda produse trebuie sa aveti un cont de utilizator si sa va autentificati - vezi cont client. Folosind meniul din stanga, navigati prin categoriile de produse si alegeti produsele dorite.
Cand ati gasit un produs care se potriveste dorintelor dumneavoastra, introduceti cantitatea si apasati pe butonul adauga in cos.
Veti fi anuntat ca produsul ales a fost adaugat in cosul dumneavoastra de produse. Nu uitati sa alegeti accesoriile si produsele compatibile pentru a va asigura ca maximizati beneficiile produsului ales.
In pagina cosului de cumparaturi aveti posibilitatea sa revedeti produsele alese si preturile, sa actualizati cantitatea, sa adaugati produse revenind in magazin sau sa stergeti din produsele deja selectate. cosul meu.jpg

Comanda
Aceasta etapa este extrem de simpla si dureaza 1 – 2 minute.
Completati datele de facturare si cele de livrare sau alegeti sa folositi datele introduse ulterior, completati adresa unde doriti sa va livram produsele, alegeti modalitatea de plata si apasati butonul buton trimite comanda.
In prealabil asigurati-va ca ati bifat casuta Accept "Termenii si conditiile";

Modalitati de plata

Ordin de plata

Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de Mobilierinox.ro, in urma confirmarii telefonice a comenzii facute de un consultant de vanzari.

Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii proformei emise, in contul de mai jos

BCR: RO05 RNCB 0205 1431 2445 0001

Plata online folosind cardul
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).

Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.

Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele procesatorului de plati.
Mobilierinox.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

Disponibilitate stoc

Pentru ca stim ca ai nevoie rapida de echipamente si piese, asiguram o mare parte din acestea in permanent pe stoc. 2,5 milioane de euro investite in stocuri pentru ca tu sa beneficiezi imediat de investitia facuta. Astfel, livrarea poate fi facuta rapid, in 3-5 zile lucratoare, in majoritatea cazurilor.

Pentru fiecare produs in parte este specificat termenul de livrare exprimat in zile lucratoare. Datele privind stocul disponibil si termenele de livrare aferente sunt actualizate zilnic.

Livrarea comenzilor

Produsele se livreaza in termenul indicat in comanda la adresa indicata sau se pot ridica din depozitul MobilierInox.ro

Termenul de livrare este specificat in zile lucratoare Luni – Vineri, 5 zile lucratoare / saptamana. Termenul de livrare se calculeaza incepand cu momentul confirmarii telefonice a comenzii pentru comenzile cu plata ramburs sau de la data efectuarii platii in cazul comenzilor platite online cu cardul. In cazul comenzilor platite prin OP, termenul de livrare se calculeaza de la momentul incasarii platii. Produsele comandate se livreaza in toata tara in termenul de livrare specificat la efectuarea comenzii. Produsele sunt asigurate pana la momentul primirii de catre client.

Livrarea produselor comandate este gratuita pentru comenzi cu valoare totala minima de 1000 euro (fara tva). Pentru comenzile cu valoarea totala mai mica de 1000 euro (fara tva) si cele cu plata ramburs costul livrarii este in sarcina clientului, acesta achitand costul de transport direct curierului ce livreaza produsele. In cazul in care Achizitorul renunta la produsele ce fac obiectul comenzii cu plata ramburs si Furnizorul a expediat produsele, achizitorul datoreaza cheltuielile de transport dus intors.

In cazul comenzilor cu valori cuprinse intre 1000 si 4000 euro (fara tva) numai pentru produsele voluminoase enumerate mai jos ce necesita conditii de transport si ambalare speciale se aplica urmatoarele tarife de ambalare speciala pentru transport:

  • - Hote cu L<=2m 200 ron (fara tva), Hote cu lungimea cuprinsa intre 2m si 2,5m inclusiv 250 ron (fara TVA), Hote cu lungimea cuprinsa intre 2,5 si 3m inclusiv 350 ron (fara TVA), Hote cu lungimea mai mare de 3m 450 ron (fara tva)
  • - Rafturi metalice pentru magazine 75 ron (fara tva) / 1m

Livrarea echipamentelor se va face la nivelul parter, intrarea in cladire. Livrarea nu include manevrarea pe scari, cu liftul sau la etaje superioare ale cladiri acestea fiind in responsabilitatea clientului. Totodata, clientul este raspunzator ca produsele comandate sa incapa prin caile de acces, MobilierInox neavand nicio responsabilitate in eventualitatea ca dimensiunea cailor de acces este insuficienta pentru introducerea produselor in spatiul destinat. Orice costuri ca urmare a unei livrari esuate vor fi suportate de client. Livrarea nu include despachetarea, pozitionarea sau asamblarea produselor.

Exceptii: Livrarea cu firme de curierat poate fi restrictionata pentru produsele de dimensiuni mai mari precum: hote, mese de dimensiuni mari, module autoservire, produse ce necesita transportul numai in pozitie verticala datorita riscului de defectare a agregatului; livrarea se va face numai pana la cea mai apopiata locatie a curierului care se poate identifica in lista acestuia. Cade in sarcina cumparatorului doar transportul respectivului utilaj (in pozitie verticala) de la acea locatie a curierului la propria locatie.
In acest moment, comenzile efectuate prin intermediul site-ului se livreaza exclusiv pe teritoriul Romaniei. Pentru comenzi si livrari in afara granitelor Romaniei va rugam sa ne contactati la numerele de telefon afisate in sectiunea Contact.

Garantia

Produsele achizitionate de la Mobilierinox.ro beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare, directivelor europene si politicilor comerciale ale producatorilor. Termenul de garantie standard este de 1 an.
Garantia include manopera de reparare si piesele de schimb necesare inlocuirii celor cu defect de material sau de fabricatie. Garantia nu se extinde asupra materialelor consumabile si a celor ce fac obiectul uzurii normale.
Certificatele de garantie contin toate detaliile si informatiile necesare legate de modul de asigurare a garantiei, cat si informatiile necesare pentru contactarea departamentului de service.

Daca aveti probleme cu unul din produsele achizitionate de la MobilierInox, va recomandam sa procedati dupa cum urmeaza:

  1. 1. Verificati ca echipamentul este alimentat la retelele de utilitati (electrica, apa, gaz dupa caz) si acestea asigura parametrii de functionare prevazuti de instructiunile de instalare
  2. 2. Curatati echipamentul de orice impuritati care ar putea interfera cu functionarea acestuia
  3. 3. Cititi cu atentie sectiunea de depanare rapida dedicata utilizatorului din instructiunile de utilizare, poate aveti rezolvarea la indemana fara a fi nevoie de suport de specialitate

Daca problema persista, va rugam sa va adresati Dispeceratului de service, inginerii de service Mobilierinox fiind bucurosi sa va ajute. Pentru asigurarea rapiditatii interventie va rugam sa aveti la indemana urmatoarele informatii din Certificatul de garantie al produsului, necesare in vederea asigurarii suportului tehnic de care aveti nevoie: 1.Denumire produs 2.Tip/ serie 3.Cod articol 4.Numarul avizului/ facturii cu care a fost livrat produsul.
Cu ocazia sesizarii va rugam sa descrieti problema de functionare intampinata si solutiile pe care eventual le-ati aplicat.
Pentru a colabora cat mai eficient cu inginerii de service in identificarea problemei, va rugam ca atunci cand efectuati apelul sa aveti accesibil langa dumneavoastra produsul pentru care solicitati suport.

Va rugam sa contactati dispeceratul de service Mobilierinox.ro la:
Telefon: 0737.33.22.11
E-mail service: [email protected]

Returnarea produselor

Speram ca veti fi multumiti de produsele achizitionate. In situatia de exceptie in care veti dori sa returnati un produs aceasta se poate face in urmatoarele situatii:

Produse ce v-au fost livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati acest lucru in temen maxim de 24 de ore de la livrare pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect.
Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de MobilierInox.ro.

Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari
Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la livrare, puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului numai in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile majore la livrare, trebuie sa refuzati receptia lor.

Produsele comandate nu au caracteristicile tehnice specificate
Daca produsul comandat se dovedeste a nu avea caracteristicile tehnice din oferta noastra, puteti solicita in termen de 24 de ore de la livrare returnarea acestuia pentru inlocuirea cu un produs de valoare similara. Daca furnizorul agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de MobilierInox.ro.

In toate situatiile de mai sus produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale, in caz contrar returul nefiind acceptat. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului. Produsele din categoria “Lichidari de stoc” nu se pot returna având ca motivaţie unul sau mai multe aspecte menţionate în descrierea produsului respectiv. In cazul neacceptarii sau refuzului returului din motivele mai sus mentionate, produsele vor fi trimise inapoi clientului.

Orice alta situatie pentru care se doreste returnarea produselor trebuie agreata intai cu Furnizorul care este indrituit la o taxa de 25% din valoarea comenzii si integral costul transportului aferent livrarii si returului si pe care le va retine din sumele incasate.